Okul Sporları kapsamında düzenlenen Futsal Küçük Erkekler müsabakaları büyük bir heyecan ve coşkuyla tamamlandı. Çekişmeli geçen maçların ardından dereceye giren takımlar, ödüllerini İl Müdürü Ebu Bekir Kayhan'ın elinden aldı.
Turnuvada birinciliği Vali Galip Demirel Ortaokulu kazanarak şampiyonluk kupasını kaldırdı. İkincilik kürsüsüne Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu çıkarken, üçüncülüğü Şehit Zekeriya Bitmez Ortaokulu elde etti. Dördüncü sırada ise Türkiyem Ortaokulu yer aldı.
Dereceye giren tüm takımları tebrik eden İl Müdürü Ebu Bekir Kayhan, genç sporcuların başarılarının devamını dileyerek, sporun dostluk ve kardeşlik bağlarını güçlendirdiğini vurguladı.
Müsabakalarda ter döken tüm sporcuları kutluyor, ilerleyen turnuvalarda başarılar diliyoruz.